Flytt avklarad!

Flås, flämt, pust och stön. Nu var ÄNTLIGEN flytten klar. Lägenheten är ju inte riktigt klar än, men den är beboelig och de möbeltunga rummen är klara och ska inte göras något mer med (typ...)

Hela dagen igår gick åt att flytta alla prylar och möbler från gamla lägenheten till den nya. Pappa var så duktig så han lyckades köra in släpet i en betongvägg också, och skrapa bort en del av stänkskärmen över vänster hjulhus. Mycket bra pappa, men jag vet att det inte var ditt fel ;-)

Inte helt oväntat så funkar INTE mitt bredband där hemma. Såhär har det varit varenda gång som jag ändrat eller flyttat mitt abonnemang hos Bredbandsbolaget. Ska det vara så svårt att göra rätt? Jag kan väl inte vara ensam om att flytta eller vilja uppgradera mitt nät? ... Eller kanske är det, vad vet jag.

Har tagit en del bilder, så ska försöka få upp dom sen när jag väl fått igång mitt internet där hemma. Promise!!

/Adam over and out!



Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE

ÄH fy fasiken det där ser inte skönt ut alls, stackare!! bloggbesokare.se

2012-11-02 @ 09:05:08
URL: http://www.bloggbesokare.se
Postat av: malin

Hoppas att du hittar Enzo imorgon istället. Det där med spaskall borde locka honom om han är inom hörhåll... Kramis!... Få obegränsad besökare till din blogg på ***bloggbesokare.se***

2012-11-10 @ 22:45:47
URL: http://www.facebook.com/Iphone5Tillbehor/
Postat av: Vivi

"Vilka är era bästa vänner?

2012-11-11 @ 08:41:40
URL: http://www.facebook.com/Iphone5Tillbehor/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0