Renovering - Dag ? + 4

Sådärja, då var inflytten avklarad också :-) ... Både sovrummet och vardagsrummet är nu färdigmålade, eller ja nästan helt färdigmålade iallafall... Ska målas en ljus bord/bård (stavning nån?) mitt på väggen i sovrummet, och så frihandsmåla ett träd i vardagsrummet, men efter det är målningen i de rummen klara iallafall.

Som jag lovat tidigare så kommer här före och efterbilder på sovrummet!


Sovrum före Sovrummet efter

Ganska bra skillnad tycker jag personligen :) Mycket nöjd. Ser nog lite knasigare ut än vad det är i realiteten. Det som återstår är som sagt en ljus bord/bård mitt på väggen, samt även att måla elementet ser jag ju nu. Går ju inte ha sjukhusgrått.

Som vanligt så hittar ni alla bilderna i sin fulla storlek här!

Over and out for now!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha en varm och skön tisdag.

2012-11-02 @ 09:05:11
URL: http://www.bloggbesokare.se
Postat av: Susanne

fin blogg! Få obegränsad besökare till din blogg på ***bloggbesokare.se***

Postat av: Cornelia

Och vilka onödiga utgifter.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0