Renovering - Dag ... ?

Då var vardagsrummet färdigt :-) Ska bara upp med listerna runt fönstret och sen är det rummet redo att börja ta emot möbler. Nedan ser ni jämförelsen, hur det såg ut innan och hur det ser ut nu. Det är inte 100% färdigt riktigt än, tänkte att jag skulle försöka måla någon form av motiv på den stora långa tråkiga väggen, för att bryta upp den enfärgade ytan något. Vad det blir för motiv återstår att se.

Före                                                         Efter
  


Sovrummet har påbörjats, taket är målat och jag ska måla väggarna idag hade jag tänkt. Det borde man nog klara av på några timmar förhoppningsvis. Mer uppdateringar senare!

Som vanligt så hittar ni alla bilderna här!



Kommentarer
Postat av: Calle

Shit vilken skillnad! Det blev verkligen SKILLNAD! Jag gillade iofs den gamla tapeten, sån är jag, men jag kan ju inte neka till att det blev fräschare efter... =) Hur ser det ut i sovrummet, före och efter?

2009-06-14 @ 18:15:01
URL: http://charlie.dnsalias.com/csblogg
Postat av: Fru Tallund

gullunge <3... bloggbesokare.se"

2012-11-02 @ 09:05:12
URL: http://www.bloggbesokare.se
Postat av: Edward Ulfertz

Håller med! I Årstider kommer ju sjukdomar och allergier, det ska bli kul!... Få obegränsad besökare till din blogg på ***bloggbesokare.se***

Postat av: MM

"Grrr...tur att du hade en back up.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0