Nedräkningen har börjat!

Har börjat packa flyttlådor nu. Bokhyllan är nerpackad och vissa delar av köket. Åååh vad spännande det här kommer bli. Ser så fram emot att ÄNTLIGEN få ha ett EGET boende som jag får göra i princip vad jag vill med och där pengarna jag lägger ner på lån och så faktiskt går tillbaka in i lägenheten. Underbart!

Ska göra den så fin! Ska verkligen försöka komma ihåg att ta massvis av bilder före och efter att renoveringen påbörjats. Ska se om jag kanske redan nu kan få upp ett litet bildgalleri på hur lägenheten såg ut när den låg ute på Hemnet. Får återkomma om det.


Woo!

/Over and out!




Kommentarer
Postat av: Sara

IJustWantToBeCool Och PewDiePie! bloggbesokare.se

2012-11-02 @ 09:05:11
URL: http://www.bloggbesokare.se
Postat av: Claudia

"Krya på dig!!

Postat av: Sven Dacke

Tror att febern har lagt sig redan nu, hoppas det håller i sig!! Hälsa Affe att han får krya på sig!:... Få obegränsad besökare till din blogg på ***bloggbesokare.se***"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0